بعد از ورود به منوی LOTTERY با صفحه زیر مواجعه میشوید که تمام قسمتها توضیح داده شده است
 
در سایت فری بیتکوین شما در هر بار رول زدن علاوه بر دریافت بیت کوین رایگان ، 2 بلیط قرعه کشی هفتگی و دو امتیاز RP نیز دریافت میکنید. قرعه کشی هفتگی بسیار بسیار جذاب میباشد و هر هفته 10 نفر به عنوان برنده بصورت قرعه کشی انتخاب خواهند شد که نفر اول با توجه به قیمت فعلی بیت کوین چیزی نزدیک به 20 میلیون تومان دریافت خواهد کرد.! این رقم برای نفرات بعدی کمتر خواهد بود و در انتها سهم نفر دهم حدودا 20 دلار خواهد بود. متعاقبا هرچه تعداد بلیط ها شما بیشتر باشد از شانس برنده شدن بیشتری برخوردار خواهید شد.
 به همین منظور شما علاوه بر ساتوشی و بلیط هایی که بصورت رایگان با رول زدن دریافت میکنید میتوانید بصورت مستقیم هم بیلط قرعه کشی خریداری کنید و شانس خود را افزایش دهید. قیمت هر بلیط اضافه 1 ساتوشی (0.00000001) میباشد. جالب اینجاست که سایت درصد شانس شما برای برنده شدن را با توجه به تعداد کل بلیط های کاربران و تعداد بلیط های شما در بخش قرعه کشی به شما نشان میدهد. 
بطور مثال طبق تصویر بالا الان من در این هفته 37 بلیط دارم و کل بلیط ها تا این لحظه 213,525,172 میلیون میباشد و درصد شانس برنده شده من 0.00016391 % میباشد. نکته جالب دیگر اینکه در جزییات برندگان هفته قبل همیشه به چشم میخورد آن هم برنده شدن افرادی با تعداد بلیط بسیار پایین است. بطور مثال در همین هفته قبل نفر دوم لیست برندگان یعنی فردی که 0.65359413 بیت کوین (بیش از 20 میلیون تومان) برنده شد فقط 412 بلیط در اختیار داشت..! یعنی فقط حدودا 14 بار رول زده بود و با بیت کوین رایگان به بلیط هاش اضافه کرده بود...نوش جانش... همین الان در این سایت عضو شوید و علاوه بر دریافت بیت کوین رایگان، شانس خود را برای کسب درآمد میلیونی در هر هفته امتحان کنید.

برای ثبت نام در freebitcoin روی بنر زیر یا روی لینک زیر کلیک کنید
در کانال ما نیز عضو شوید تا از جدیدترین سایتها و اخبار داغ مطلع شوید
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال